photo awek dah tak tahan memek sedap puki photo awek tudung hisap gambar bogel nurse awek sangap batang janda sangap awek tudung hisap batang awek tudung tunjuk tetek video awek hisap awek kantoi awek tak pakai seluar dalam awek tak pakai coli pelajar sekolah menengah main dalam tandas video pelajar main remaja berduaan nak batang farah sangap story lucah video lucah terbaru awek boleh pakai bohsia kl bohsia johor bohsia amoy boleh ajak main awek cun boleh main bodoh punya budak

Pages

5 Penyelidikan Seks Paling Aneh yang Pernah Ada

5 Penyelidikan Seks Paling Aneh yang Pernah Ada is free HD Wallpaper. This wallpaper was upload at 05.31.00 by Elly Asia.

5 Penyelidikan Seks Paling Aneh yang Pernah Ada - Pelbagai kajian seks pernah dilakukan para penyelidik dunia. Walau bagaimanapun, anda tidak pernah menyangka, para penyelidik yang berpengalaman dari seluruh dunia pernah melakukan beberapa kajian seks yang dianggap paling aneh di mata awam. Sesuai ditulis dari The Times of India, Senin (6/2/2017), berikut ini beberapa kajian seks yang paling aneh.
Penyelidikan Seks Paling Aneh

1. Transaksi berhubungan seks di internet
Percaya atau tidak, menurut kajian yang dikeluarkan pada tahun 2005, yang diterbitkan di Sexual Addiction & Compulsivity, hampir lebih daripada separuh pengeluaran yang dilakukan di internet dijangka dilakukan untuk tujuan seks. Hal ini termasuk transaksi soal majalah porno dan produk berkaitan seks lain.

2. Seks tanpa komitmen baik untuk kesihatan
Beberapa orang komited ingin mengakhiri dunia selepas membaca kajian ini. Tapi menurut penyelidik dari Cornell University and NYU, seks sebenarnya menurunkan kecemasan dan kemurungan juga meningkatkan rasa percaya diri.

3. Lelaki harus makan labu
Smell and Taste Treatment and Research Foundation di Chicago membuat penemuan yang lucu. Bau labu dapat meningkatkan aliran darah ke zakar. Jadi, tiap lelaki yang punya masalah erektil boleh makan labu sebagai sebahagian daripada diet sehari-hari.

4. Wanita akan berlaku curang bila lelaki punya zakar yang besar
Hal ini terbilang tidak masuk akal tapi kajian yang diterbitkan di dalam jurnal Public Library Of Science (PLoS) termasuk soal semakin besar zakar, kemungkinan isteri akan berlaku curang tinggi.

Wanita yang mengambil bahagian dalam kajian ini mengakui, kesukaran untuk memuatkan zakar yang besar pada faraj - zakar yang besar dianggap tidak selesa dan kadang-kadang menyakitkan.
Abaikan pekerjaan rumah tangga

5. Abaikan pekerjaan rumah tangga jika anda ingin seks
Kajian sebelumnya memaparkan, lelaki membantu wanita menjaga bayi mendapatkan seks yang lebih baik.

Tapi menurut kajian yang diterbitkan dalam The American Sociological Review menunjukkan, lebih banyak pasangan yang berkongsi tanggungjawab rumah tangga dan pekerjaan justru jadi jarang bercinta.
Para penulis kajian tersebut juga menunjukkan, lelaki yang melakukan tugas-tugas feminin, seperti membersihkan, melipat pakaian, dan membersihkan debu dengan alat pembersihan habuk kurang berhubungan seks dengan isteri-isteri mereka berbanding lelaki yang tidak peduli dengan pekerjaan rumah tangga.

Sumber : www.health.liputan6.com
Penasaran Dengan 5 Penyelidikan Seks Paling Aneh yang Pernah Ada download 5 Penyelidikan Seks Paling Aneh yang Pernah Ada Download disini Thank you for visiting, we hope you can find what you need here. If you wanna have it as yours, please right click the images of 5 Penyelidikan Seks Paling Aneh yang Pernah Ada and then save to your desktop or notebook. We have the best gallery of the latest 5 Penyelidikan Seks Paling Aneh yang Pernah Ada to add to your PC, Laptop, Mac, Iphone, Ipad or your Android device. If you have any comments, concerns or issues please contact us!.
Facebook Twitter Google+

Back To Top